сряда, 8 април 2009 г.

Мария - Единствен


Бяха клетви във любов, във любов за цял живот, за това ли всичко е било?
Да ме видиш в твоето легло?
Като бог се кръстих в теб и до смърт обичах те, за това ли всичко е било?
Да ме видиш в твоето легло?

И ти си бил като всички, защо те взех за различен,
вината не е в теб, а в мен.

Припев:
Докога със теб ще ги сравнявам,
докога и мен ще наранявам,
докога кажи ще те обичам,
докога за тебе ще умирам

Ще се справя казвам ти, ще съм подла както ти, даже и сърцето спори в мен и за обич плаче всеки ден.

И ти си бил като всички, защо те взех за различен,
вината не е в теб, а в мен.

Припев:
Докога със теб ще ги сравнявам,
докога и мен ще наранявам,
докога кажи ще те обичам,
докога за тебе ще умирам

Етикети:


Bookmark and Share
+добави в любими.ком

       

0 коментара:

Публикуване на коментар

Абонамент за Коментари за публикацията [Atom]

<< Начална страница