сряда, 8 април 2009 г.

Кали - Другата


Няма как да съм с разперени крила,
влизам в твоя сън като сянка от нощта.
Като белег от тъга, като спомен за вина,
пак към теб вървя наранена и сама.

Погледни на дълбоко в очите
как останах без сълзи, за теб ги дадох.

Другата дали ще обича като мен,
другата дали ще целува като мен,
другата дали ще докосва като мен -
твоите ръце опустели без мен. /х2

Няма как да е като мене разбери,
тя не е любов, нито слънце и звезди.
Тя е само кратък миг, от излишна суета.
Пак до мен ще си, след поредната игра.

Погледни на дълбоко в очите
как останах без сълзи, за теб ги дадох.

Другата дали ще обича като мен,
другата дали ще целува като мен,
другата дали ще докосва като мен -
твоите ръце опустели без мен.

Етикети:


Bookmark and Share
+добави в любими.ком

       

0 коментара:

Публикуване на коментар

Абонамент за Коментари за публикацията [Atom]

<< Начална страница