сряда, 8 април 2009 г.

Деси Слава - Някой ден


Питам се какво ми става,
зная,че за теб не си заслужава,
да пролея и една сълза.
Моля се онази нощ да забравя,
твоят поглед да не ме наранява,
все едно каква съм в твоите очи сега.


Припев:

Зад гърба ми говориш цинично,
колко лесно постигнал си всичко.
Твоят смях като нож се забива
вътре в мен...
Зад гърба ми говориш цинично
и ме гледаш така иронично,
но помни и на теб ще се случи
някой ден...


Питам се какво да направя,
щом те видя раната се отваря
и не зная как ще издържа.
Всеки спомен като огън изгаря
и отново преживявам кошмара,
за онази нощ,в коята паднах в пропастта.

Припев:

Зад гърба ми говориш цинично,
колко лесно постигнал си всичко.
Твоят смях като нож се забива
вътре в мен...
Зад гърба ми говориш цинично
и ме гледаш така иронично,
но помни и на теб ще се случи
някой ден...

Етикети:


Bookmark and Share
+добави в любими.ком

       

0 коментара:

Публикуване на коментар

Абонамент за Коментари за публикацията [Atom]

<< Начална страница