сряда, 8 април 2009 г.

Камелия - Някой ден


Ти не вярваш в никой и в нищо,
нямаш страх и от Бога.
Да споря с теб е излишно,
но да мълча аз не мога!

Нямаш очи да видиш,
как си подритваш живота.
И не зная, за тебе
има ли нещо свято.

Всичко ми взе, нищо не даде в замяна!
Знаеш добре, че е истина!

Припев:
Знам, някой ден очите си слепи
ти ще отвориш.
Пред Бог и мен на колене
прошка ще молиш.
Знам, някой ден ще видиш било е
истина,
но път към мен, и да искаш,
няма да има!

Не изричай думи горчиви,
да те слушам не мога.
Ти си виновен за всичко,
признай си поне пред Бога!

Всичко ми взе, нищо не даде в замяна!
Знаеш добре, че е истина!

Припев...

Етикети:


Bookmark and Share
+добави в любими.ком

       

0 коментара:

Публикуване на коментар

Абонамент за Коментари за публикацията [Atom]

<< Начална страница