сряда, 8 април 2009 г.

Вероника - На добър час


1.Кажи приятелко защо в света огромен
от толкова мъже се влюби точно в моя
отдавна зная вече тайните адреси
и тайните сплетни
И няма смисал ти приятелски да питаш
той как се люби с мен какъв парфюм обича
дали живота с него е така различен-сама опитай ти
Сега разбирам колко сляпа съм била
за сички твои чувства,погледи,слова...

пр.На добър час да кажа ли не знам
дано щастлива с него да си ти
съвет безплатен искам да ти дам
"пази се от приятелки добри"
На добър час бъди щастлив и ти
не я лъжи тъй както лъга мен
и всеки час моли се да не би
тя друг да пожелае някой ден....
Вратата е заключена към мен....

2.А ти любими мой желаеш да си снея
видях те как я гледаш няма да ви преча
но мен недей да търсиш щом си тъжен вече
така избра си ти
А колелото на съдбата се върти
и може като мен и теб да те боли

пр.....

Етикети:


Bookmark and Share
+добави в любими.ком

       

0 коментара:

Публикуване на коментар

Абонамент за Коментари за публикацията [Atom]

<< Начална страница